
Prof. Dr. NAMIK KEMAL ŞAHBAZ
- Yöksis ID 14461
- Researcher ID I-7743-2017
- ORCID ID 0000-0003-2462-3002
- Scopus ID 54409412100
- Scholar ID -fFIH5sAAAAJ
- E-posta nksahbaz@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42033
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Son 5 Makale
Bir Disiplin Olarak Türkçenin Sosyal Bilimler Disiplinleriyle İlişkisi
International Journal of Humanities and Education, vol. 10, no. 23, pp. 310–332 Link 2024
Études des manuels français Alif Ba sur l'enseignement du FLE
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, vol. , no. Ö13, pp. 1189–1204 Link 2023
Metin Temelli Dil Bilgisi Öğretim Yönteminin Hazırlıksız Konuşma Becerisine Etkisi (8. Sınıf Kız Öğrenciler Örneği)
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 18, no. 39, pp. 971–997 Link 2023
The Relationship Between Self-Efficiency Perceptions and Conscious Awareness Levels of Teachers Teaching Turkish as a Foreign Language
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, vol. 21, no. 2, pp. 1–11 Link 2021
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ UYGULAMA DURUMLARI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 18, no. 47, pp. 252–268 Link 2021
International Journal of Humanities and Education, vol. 10, no. 23, pp. 310–332 Link 2024
Études des manuels français Alif Ba sur l'enseignement du FLE
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, vol. , no. Ö13, pp. 1189–1204 Link 2023
Metin Temelli Dil Bilgisi Öğretim Yönteminin Hazırlıksız Konuşma Becerisine Etkisi (8. Sınıf Kız Öğrenciler Örneği)
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 18, no. 39, pp. 971–997 Link 2023
The Relationship Between Self-Efficiency Perceptions and Conscious Awareness Levels of Teachers Teaching Turkish as a Foreign Language
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, vol. 21, no. 2, pp. 1–11 Link 2021
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ UYGULAMA DURUMLARI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 18, no. 47, pp. 252–268 Link 2021
Son 5 Bildiri
Tanzimat tan Cumhuriyet e Islâh ı Hurûf Sorunu ve Sorunun Elifba Kitaplarına Yansıması Üzerine Bir Çözümleme
VII. Uluslararası Türk Dili Kurultayı (24.09.2012 - 28.09.2012) Link 2020
Türkiye'de Dil Bilgisi Öğretiminin Tarihsel Gelişimi Açısından "Mutavvel Sarf ı Osmânî"
VII. Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Türk Dil Kurumu (24.09.2012 - 28.09.2012) Link 2020
Türkiye’de İngilizcenin Öğretiminde 1859 Tarihli Konuşma Kitabı Üzerine Bir İnceleme
2. Uluslararası Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
GAZETE MANŞETLERİNİN SÖZ DİZİMİ AÇISINDAN ÇÖZÜMLENMESİ
6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (18.04.2019 - 20.04.2019) Link 2019
Türkiye’xxde Fransızca Öğretiminin Tarihsel Gelişiminde Bir Fransızca Elifba Kitabı
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (03.04.2019 - 05.04.2019) Link 2019
VII. Uluslararası Türk Dili Kurultayı (24.09.2012 - 28.09.2012) Link 2020
Türkiye'de Dil Bilgisi Öğretiminin Tarihsel Gelişimi Açısından "Mutavvel Sarf ı Osmânî"
VII. Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Türk Dil Kurumu (24.09.2012 - 28.09.2012) Link 2020
Türkiye’de İngilizcenin Öğretiminde 1859 Tarihli Konuşma Kitabı Üzerine Bir İnceleme
2. Uluslararası Mersin Sempozyumu (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
GAZETE MANŞETLERİNİN SÖZ DİZİMİ AÇISINDAN ÇÖZÜMLENMESİ
6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (18.04.2019 - 20.04.2019) Link 2019
Türkiye’xxde Fransızca Öğretiminin Tarihsel Gelişiminde Bir Fransızca Elifba Kitabı
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (03.04.2019 - 05.04.2019) Link 2019