Mersin Büyükşehir Belediyesi 2017-2018 Lisans Öğrenim Bursu

++
slide background

Meü


BAŞVURU TARİHLERİ 
15 Ağustos – 31 Ekim 2017 

Başvuru Şartları

 
2017 Yılında ÖSYM tarafından yapılan LYS (Lisan Yerleştirme sınavında) Açık Öğretim Fakülteleri hariç olmak üzere; 
a)Devlet Üniversitelerinin en az dört yıllık bölümlerini kazanmış olmak, 
b)Türkiye veya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde yerleşik Vakıf (özel) üniversitelerin en az dört yıllık bölümlerini tam burslu (% 100) kazanmış olmak.(Şehit ve Gazi çocuklarında bu şart aranmaz) 
c)Ailesinin Mersin’de ikamet etmesi (en az anne veya babasından biri)

Başvuru Şekli


a)Başvurular Mersin Büyükşehir Belediyesi İnternet Sayfasında (www.mersin.bel.tr) açılan Öğrenim Yardımı Başvuru sayfasından yapılacaktır. 
b)Öğrenciler istenilen belgeleri internet ortamında Başvuru Formuna ekleyeceklerdir. 
c)İnternet ortamında kayıt işlemini tamamlayanlar kayıt numarasını alacak ve başvuru evraklarından birisinin üzerine yazacaklardır. 
d)İnternet ortamında başvurusunu tamamlayanlar, belgelerini Mersin Merkezde Ulu Çarşı (Ulu Cami) içerisinde bulunan Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yardım ve Danışma Merkezine, diğer ilçelerimizde ise Mersin Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Şube Müdürlüklerine teslim edeceklerdir. 
e)Belgelerini teslim etmeyen öğrencilerin başvurusu kabul edilmeyecektir. 
f)Başvurular 15 Ağustos – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında yapılacaktır.

Başvuru İçin İstenen Belgeler

 
a)Kazandığı okulu gösterir ÖSYM Sonuç Belgesi 
b)Öğrenci Kayıt Belgesi (Okuldan alınan veya E-Belge olarak) 
c)İkametli Aile Nüfus Kayıt Örneği (Öğrenciyle birlikte en az anne veya babasından birisinin ikamet adresini gösterir olacak) 
d)Öğrenci adına ikametine en yakın Ziraat Bankası Şubesinden açılan hesabın İban Numarasını gösterir belge.(hesap numarası mutlaka öğrenci adına olacaktır.) 
e)Şehit veya Gazi çocukları için durumunu gösterir belge.

Yeni Başvuru İçin Tıklayınız

Basvuru Sonucu İçin Tıklayınız

Basvuru Güncellemek İçin Tıklayınız


  • 2017-08-25 14:50:14
  • 8009