Degree | Department/Program | Institute | Year |
LICENCE | SCIENCE TEACHER EDUCATION | GAZI UNIVERSITY | 2015 |
DOCTORATE | SCIENCE EDUCATION | GAZI UNIVERSITY | 2019 |
MASTER | SCIENCE EDUCATION | AKDENIZ UNIVERSITY | 2019 |
DOCTORATE | SCIENCE EDUCATION | MERSIN UNIVERSITY | 2020 |
1. Determining Measurement and Evaluation Literacy Levels of the Prospective Science Teachers, Supervisor: Dr. Sait Bulut, Akdeniz University, Graduate School of Education Sciences, Science Education Department, Antalya, Turkey, 2019.
Theses_001.pdf
Title | Institute | Year |
RESEARCH ASSISTANT | AKDENIZ UNIVERSITY | 2018-06-06 - 2019-06-10 |
RESEARCH ASSISTANT | MERSIN UNIVERSITY | 2020-02-21 - Continue |
2017
1. Tiftikçi, H.; YÜKSEL, İ.; KOÇ, A.; SERT ÇIBIK, A. . AHI EVRAN UNIVERSITESI KIRSEHIR EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2017, 18, 19-29. 0 + 0
2022
2. KOÇ, A.; UZUN, N.; ÜNALDI CORAL, M. . INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND EDUCATION RESEARCH, 2022, 8, 99-110. 100 + 010.24289/ijsser.1031155
2021
1. TURAN, S.; KOÇ, A. . GAZI EGITIM BILIMLERI DERGISI, 2021, 7, 178-195. 100 + 0
2022
2. DÖLEK, S.; KOÇ, A. . JOURNAL OF SUSTAINABLE EDUCATION STUDIES, 2022, 3, 159-179. 100 + 0
2018
1. KOÇ, A.; ÇORAPÇIGİL, A.; DOĞRU, M. . EGITIM VE YENI YAKLASIMLAR DERGISI, 2018, 1, 39-52. 100 + 0
2020
1. KOÇ, A.; BULUT, S. . GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2020, 40, 877-904. 200 + 0https://doi.org/10.17152/gefad.733749
2018
1. KOÇ, A.; ÇORAPÇIGİL, A.; DOĞRU, M. . EGITIM VE YENI YAKLASIMLAR DERGISI, 2018, 1, 36-52. 100 + 0
1. Koç, A. Science and Reasoning in 365 Days, ISBN: 978-625-439-853-7, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 250, 468 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 250
https://www.nobelyayin.com/365-gunde-bilim-ve-akil-yurutme_17946.html
2. Yüksel, İ.; Koç, A.; Savaş, M. Steps That Advance Science, ISBN: 978-625-439-433-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 250, 228 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 833
3. Koç, A. Steps That Advance Science, ISBN: 978-625-439-433-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 250, 228 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 1000
1. YÜKSEL, İ.; KOÇ, A.; SAVAŞ, M. Bilimi İlerleten Adımlar, ISBN: 978-625-439-433-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: , 228 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 0
2. YÜKSEL, İ.; KOÇ, A.; SAVAŞ, M. Bilimi İlerleten Adımlar, ISBN: 978-625-439-433-1, Nobel, Number of print: 1, Total Printing Number: , 208 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2021. 0
3. KOÇ, A. Bilimi İlerleten Adımlar, ISBN: 978-625-439-433-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: , 228 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 0
4. KOÇ, A. 365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, ISBN: 978-625-439-853-7, Nobel Akademik Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: , 468 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2021. 0
5. KOÇ, A.; KAHRAMAN, E., LGS Fen Bilimleri Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2021-09-30, , , Turkey, . 200
4. KAHRAMAN, E.; KOÇ, A., Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Ünite Ölçme ve Değerlendirme Çalışmalarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Edilmesi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2021-09-30, , , Turkey, . 200
3. KOÇ, A., 2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programının Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırılması. ERPA International Congresses on Education 2021, 2021-06-03, , Sakarya, Turkey, . 200
2. KAHRAMAN, E.; KOÇ, A., Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Ünite Ölçme Ve Değerlendirme Çalışmalarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Edilmesi. 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 2021-09-30, 2021-10-03, , Turkey, . 200
1. KOÇ, A.; KAHRAMAN, E., LGS Fen Bilimleri Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi. 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 2021-09-30, 2021-10-03, , Turkey, . 200
2. ÇORAPÇIGİL, A.; KOÇ, A., Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Su Kirliliğinin Suda Yaşayan Canlılara Etkisi Hakkındaki Düşünceleri. V. INES Human and Civilization Congress FromPast To Future, 2019-04-17, , ANTALYA, Turkey, . 100
1. KOÇ, A.; ÇORAPÇIGİL, A., Lisans Öğrenim Sürecinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlıkları Üzerine Etkisinin İncelenmesi. V. INES Human and Civilization Congress FromPast To Future, 2019-04-17, 2019-04-21, ANTALYA, Turkey, 2019. 100
1. KAHRAMAN, E.; KOÇ, A., Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bilimsel Muhakeme Becerilerine Göre Analizi. II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, 2022-07-02, 2022-07-03, Ankara, Turkey, . 100
2. KOÇ, A.; KAHRAMAN, E., Çevre Okuryazarlığı Üzerine Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi. II. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, 2022-07-02, 2022-07-03, Ankara, Turkey, . 50
1. TİFTİKÇİ, H.; YÜKSEL, İ.; KOÇ, A.; SERT ÇIBIK, A., Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Ve Başarıya Etkisi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, , Turkey, . 37
1. The Effect of Three Dimensional Design in Virtual Environment on the Development of Preservice Science Teachers' Spatial Abilities, BAP, Project Number: 2021-1-AP2-4365, 9973 TL, Manager, Continue... 100