Academic Staff

  Assoc.Professor Nejla Gürefe
Profile
:
Department
:
Faculty of Education/Department of Mathematics Education .
Business Address
:
.
Phone
:
+90 -0324-3610001 .
Internal
:
11224 .
Alternative e-mail
:
Created
:
2022-08-19 11:43:46 .
Last Modification
:
2024-01-06 07:40:22 .
Researcher ID :
Scopus ID :
Orcid ID :
Scholar ID :
h-index :
Google akademik:9
Publons ID :
Point :

Title Dutie Institution/Other Year
NEJLA GUREFE DEKAN YARDIMCISI EGITIM FAKULTESI 2023-10-06 - Continue
ASSOC. PROF. X USAK UNIVERSITY 2019-10-29 - 2022-08-01
DR. OGR. UYESI FAKULTE KURUL UYELIGI USAK UNIVERSITESI 2019-03-28 - 2022-03-30
International - Covered by ULAKBIM 0
2019
1. BAYSAL, E.; GÜREFE, N. . GAZI UNIVERSITESI GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2019, 39, 1381-1420. 0 + 0
International - SCI/SCI-Expanded category 2000
2022
2. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N.; ARIKAN, A. . INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION, 2022, 69, 15-32. 1000 + 0
10.1080/1034912X.2021.2011155

2020
1. GÜREFE, N.; SARPKAYA AKTAŞ, G. . SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, 2020, 40, 1-9. 1000 + 0
10.15700/saje.v40n3a1741

International - Other 495
5. Topçu, M.; GÜREFE, N. . ULUSLARARASI EGITIM BILIMLERI DERGISI, 2020, 22, 97-118. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.29228/INESJOURNAL.41685

2017
4. GÜREFE, N.; Öncül, C.; ES, H. . AMERICAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2017, 5, 1004-1008. 100 + 0
2015
3. GÜREFE, N. . ULUSLARARASI EGITIM BILIMLERI DERGISI, 2015, 5, 237-246. 100 + 0
2014
2. GÜREFE, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; ES, H. . INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS, 2014, 1, 58-68. 95 + 0
2012
1. GÜREFE, N.; KOÇER, E.; GÜREFE, Y. . INTERNATIONAL JOURNAL OF PHYSICAL SCIENCES, 2012, 7, 5723-5728. 100 + 0
International - publications.sections.8 600
2023
6. Öztürk, F.; GÜREFE, N. . NECATIBEY EGITIM FAKULTESI ELEKTRONIK FEN VE MATEMATIK EGITIMI DERGISI, 2023, 17, 963-993. 100 + 0
10.17522/balikesirnef.1319889

5. Öksüz, H.; GÜREFE, N. . THE JOURNAL OF INTERNATIONAL EDUCATION SCIENCE, 2023, 37, 1-23. 100 + 0
10.29228/INESJOURNAL.73187

2022
4. GÜREFE, N. . REDIMAT – JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 2022, 11, 1-41. 100 + 0
10.17583/redimat.6097

3. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N.; ARIKAN, A. . HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2022, 37, -. 100 + 0
doi: 10.16986/HUJE.2020064476

2021
2. SARPKAYA AKTAŞ, G.; GÜREFE, N. . BULLETIN OF EDUCATION AND RESEARCH, 2021, 43, 139-162. 100 + 0
2018
1. GÜREFE, N.; BAKALIM, O. . INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 2018, 10, 154-166. 100 + 0
International - publications.sections.55 500
2019
5. GÜREFE, N.; SARPKAYA AKTAŞ, G. . INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION, 2019, 15, 1-15. 100 + 0
4. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. . MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 2019, 7, 1-13. 100 + 0
2018
3. GÜREFE, N.; AKÇAKIN, V. . JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 2018, 6, 38-47. 100 + 0
2. GÜREFE, N. . ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA, 2018, 11, 125-140. 100 + 0
1. GÜREFE, N. . UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2018, 6, 661-671. 100 + 0
National - Covered by ULAKBIM 1200
2021
6. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. . NECATIBEY EGITIM FAKULTESI ELEKTRONIK FEN VE MATEMATIK EGITIMI DERGISI, 2021, , -. 200 + 0
2018
5. GÜREFE, N. . GAZI UNIVERSITESI GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2018, 38, 717-750. 200 + 0
4. GÜREFE, N. . HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2018, 33, 417-438. 200 + 0
3. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. . KURAMSAL EGITIMBILIM DERGISI, 2018, , 166-188. 200 + 0
2016
2. GÜREFE, N.; Gültekin, S. . KIRSEHIR EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2016, 17, 429-450. 200 + 0
2013
1. GÜREFE, N.; KAN, A. . ILKOGRETIM ONLINE (ELEKTRONIK), 2013, 12, 356-366. 200 + 0
National - publications.sections.8 100
2021
1. Öksüz, H.; GÜREFE, N. . CUMHURIYET ULUSLARARASI EGITIM DERGISI, 2021, , -. 100 + 0
International - Scientific Book (Excluded Thesis) 0
1. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ISBN: 978-625-427-489-3, Nobel, Number of print: 1, Total Printing Number: , 34 Page, Turkish, , Turkey, 2022. 0
2. GÜREFE, N. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, ISBN: 978-605-241-811-6, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 41 Page, English, , , 2019. 0
3. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 978-625-7052-39-9, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 24 Page, Turkish, , , 2020. 0
4. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, ISBN: 978-605-241-636-5, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 28 Page, English, , , 2019. 0
5. GÜREFE, N. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Öğretimi, ISBN: 978-625-417-512-1, Nobel Yayncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: , 36 Page, Turkish, , , 2022. 0
6. GÜREFE, N. Özel Eğitimde Geometri Öğretimi, ISBN: xxx, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 40 Page, Turkish, , , 2023. 0
7. GÜREFE, N. Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, ISBN: 978-625-7880-72-5, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 39 Page, Turkish, , , 2020. 0
International - bilimsel-toplantilar.icerikTurleri. - Oral 0

1. GÜREFE, N.; AKSOY, N.; ÇİNAR, C., Preservice Teachers’xx Opinions Regarding Use of Excel in Mathematics Teaching.. I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference, 2012-07-02, 2012-07-05, , , . 0

International - Full text - Oral 1000

5. Öztürk, F.; GÜREFE, N., Ortaokul Öğrencileri Kesri Belirlerken Uzunluk Ölçme Bilgisini Nasıl Kullanıyor?. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 200

4. Öztürk, F.; GÜREFE, N., Ortaokul Öğrencilerinin Kesri Belirlemede Geometrik Alan Ölçme Bilgisini Kullanması. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 200

3. GÜREFE, N.; ERTEKİN, E., Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öteleme Ve Yansıma Konusunda Sahip Olduğu Bilgiler. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 200

2. Yarar, S.; ES, H.; GÜREFE, N., Ortaokul Öğrencilerinin Sayı Duyusundaki Başarısı ve Özyeterliği. 5th INTERNATIONAL IFS AND CONTEMPORARY MATHEMATICS CONFERENCE, 2018-09-05, 2018-09-09, , , . 200

1. GÜREFE, N.; Gültekin, S.; ES, H., Bazı Geometrik Şekillerdeki Yüksekliğin Belirlenmesinde Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Bilgileri. III. International Eurasian Educational Research Congress, 2016-06-01, 2016-06-03, , , . 200

International - Abstract - Oral 2400

24. BAYSAL, E.; GÜREFE, N., 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5). Lise Öğrencilerinin Geometrik Okuma Anlayışlarını Ortaya Çıkaran Geometrik Yapı Metni Etkinlikleri, 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 100

23. Öksüz, H.; GÜREFE, N., Awareness Of Primary Education Mathematics Teacher Candidates On Sociomathematical Norms. 6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), 2023-10-28, 2023-10-30, Ankara, Turkey, . 100

22. Öksüz, H.; GÜREFE, N., 5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler ve Normal Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2021-05-28, 2021-05-29, , Turkey, . 100

21. GÜREFE, N.; ERTEKİN, E., İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları “Çözüm” Kavramından Ne Anlıyor?. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 100

20. GÜREFE, N.; GÜVEN AKDENİZ, D., Kaynaştırma Sınıfı Matematik Öğretmenlerinin İşitme Engelli Ve Öğrenme GüçlüğüneSahip Öğrencilerin Açı Konusundaki Kavram Yanılgılarını Değerlendirmesi. 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2019-09-26, 2019-09-28, , , . 100

19. GÜREFE, N., Strategy Use of Middle School 8th Grade Students in Fraction Magnitude Comparison. 4th Intel4rnational Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2019-04-20, 2019-04-22, , , . 100

18. GÜREFE, N.; DOĞA, E.; Topçu, M., Ortaokul 5. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavram Tanım Bilgileri. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongremize (2ndEducation Research and Teacher Education Congress / ERTE Congress), 2018-09-13, 2018-09-15, , , . 100

17. GÜREFE, N., Polygons for Hearing-Impaired Students. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES2018), 2018-05-04, 2018-05-06, , , . 100

16. GÜREFE, N.; Topçu, M., Matematik Ders Kitaplarındaki Bazı Geometrik Kavram Tanımlarının İncelenmesi. V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2018-05-02, 2018-05-05, , , . 100

15. GÜREFE, N.; SARPKAYA AKTAŞ, G., Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100

14. SARPKAYA AKTAŞ, G.; GÜREFE, N., İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dönüşüm Geometrisindeki Kavramlara İlişkin Tanımları. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100

13. Özdil, Ş.; GÜREFE, N., 3. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerdeki Bütün-Yarım-Çeyrek Kavramlarını Açıklamada Kullandığı Beceriler. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100

12. Özdil, Ş.; GÜREFE, N., 3. Sınıf Öğrencilerinin Saat Okumada Kesirlerdeki Kavramları (Yarım-Çeyrek) Kullanma Durumlarının İncelenmesi. International Congress on Science and Education, 2018-03-23, 2018-03-25, , , . 100

11. GÜREFE, N., Öğretmen Adaylarının Geometri Konularındaki Alan Dilini Kullanma Becerilerinin İncelenmesi. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2017-11-25, 2017-11-26, , , . 100

10. GÜREFE, N.; BAKALIM, O., Eğitim Fakültesi Son sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı, Matematik Özyeterlik Algısı ve Matematikte Öğrenilmiş Çaresizliklerinin İncelenmesi. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2017-11-25, 2017-11-26, , , . 100

9. GÜREFE, N., 8. Sınıf Öğrencileri için Alan ve Alan Ölçüsü Kavramları. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-09-16, , , . 100

8. GÜREFE, N., Çokgen Nasıl Olmalıdır? İşitme Engellilerin Bakış Açısıyla Çokgen. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-09-16, , , . 100

7. GÜREFE, N.; AKÇAKIN, V., Matematiksel Dayanıklılık Ölçeğini Türkçe’xxye Uyarlama Çalışması. 1st International Education Research and Teacher Education Congress, 2017-09-14, 2017-05-16, , , . 100

6. GÜREFE, N., Opinions of Prospective Mathematics Teachers About Some Teaching-Learing Models Used in Mathematics Classes. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2017-05-20, 2017-05-22, , , . 100

5. GÜREFE, N.; ES, H.; Öncül, C., Investigation of Number Sense Achievements on Secondary School Students According to Various Variables. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences, 2017-05-20, 2017-05-22, , , . 100

4. GÜREFE, N.; ARIKAN, A., Analysis of Semiotic Resources Used In Process Of Hearing Impaired Students Triangle Concept Explanation. 13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13), 2016-07-24, 2016-07-31, , , . 100

3. GÜREFE, N.; ARIKAN, A., Gestures of Hearing Impaired High School Student on Description Process Polygons and Properties. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 2016-05-19, 2016-05-22, , , . 100

2. GÜREFE, N., How Do Gestures Reflect Mental Image Prism Example. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2016-05-18, 2016-05-22, , , . 100

1. GÜREFE, N.; ARIKAN, A., Square And Rectangular Concepts For Hearing Impaired High School Students. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME), 2016-05-12, 2016-05-15, , , . 100

International - Abstract - Poster 147

3. GÜREFE, N., Evaluation of Definitions Relating to Some Mathematical Concepts of Secondary School Mathematics Teacher with Semiotic Approach.. 3rd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2014-08-25, 2014-08-28, , , . 50

2. GÜREFE, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; ES, H., The Effect of Conceptual Change Texts on Students of Primary 5th Class Understanding of “Height” Concept.. 2nd International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2013-08-26, 2013-08-29, , , . 47

1. GÜREFE, N.; KAN, A., Developing Attitude Scale toward the Geometric Objects for the Preservice Teachers.. 1st International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 2012-09-03, 2012-09-07, , , . 50

National - Abstract - Oral 300

6. Eryılmaz, E.; GÜREFE, N., Beşinci Sınıf Çevre Ve Uzunluk Konusunun Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Ders Planı Uygulamasına İlişkin Öğrenci Görüşleri. XI International Eurasian Educational Research Congress (XI EJER Congress), 2024-05-21, , , Turkey, . 50

5. Taş, E.; GÜREFE, N., STEM Yapay Zekâ Merkezi’nde Eğitim Alan Ortaokul Öğrencilerinin Ürünlerinin Değerlendirilmesi ve STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi - II, 2024-05-11, , , Turkey, . 50

4. Baysal, E.; GÜREFE, N., Lise Öğrencilerinin Kareyi Oluşturma Sürecindeki Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Turkey, . 50

3. Öksüz, H.; GÜREFE, N., 5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Turkey, . 50

2. GÜREFE, N.; Topçu, M., Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel İfadelere İlişkin Kavram İmajları Ve Tanımları. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, , Turkey, . 50

1. AKSOY, N.; GÜREFE, N.; ÇİNAR, C., Excel İle Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Grafikleri Çizimi Üzerine Etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012-06-27, 2012-06-30, , Turkey, . 50

National - projects.gorevler.8 0

3. , TÜBİTAK, Project Number: , EUR, projects.gorevler.8, 2023,Completed. 0

2. , TÜBİTAK, Project Number: , EUR, projects.gorevler.8, 2023,Completed. 0

1. , TÜBİTAK, Project Number: , EUR, projects.gorevler.8, 2023,Completed. 0

National 0
1. , , , Turkey. 0
2. , , , Turkey. 0
3. , , , Turkey. 0

"A World University In The Light of Science and Modernity"