Slide background
Mersin Üniversitesi

  Assoc.Professor Nejla Gürefe
users.ozgecmis
:
Department
:
Faculty of Education/Department of Mathematics Education .
Business Address
:
.
Phone
:
+90-- .
Alternative e-mail
:
Created
:
2022-08-19 11:43:46 .
Last Modification
:
2022-08-19 12:08:02 .
Researcher ID :
Scopus ID :
Orcid ID :
Scholar ID :
h-index :
Publons ID :
Point :

Title Dutie Institution/Other Year
ASSOC. PROF. X USAK UNIVERSITY 2019-10-29 - 2022-08-01
International - Covered by ULAKBIM 0
2019
1. BAYSAL, E.; GÜREFE, N. . GAZI UNIVERSITESI GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2019, 39, 1381-1420. 0 + 0
International - SCI/SCI-Expanded category 2000
2022
2. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N.; ARIKAN, A. . INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION, 2022, 69, 15-32. 1000 + 0
10.1080/1034912X.2021.2011155

2020
1. GÜREFE, N.; SARPKAYA AKTAŞ, G. . SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, 2020, 40, 1-9. 1000 + 0
10.15700/saje.v40n3a1741

International - Other 495
5. Topçu, M.; GÜREFE, N. . ULUSLARARASI EGITIM BILIMLERI DERGISI, 2020, 22, 97-118. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.29228/INESJOURNAL.41685

2017
4. GÜREFE, N.; Öncül, C.; ES, H. . AMERICAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2017, 5, 1004-1008. 100 + 0
2015
3. GÜREFE, N. . ULUSLARARASI EGITIM BILIMLERI DERGISI, 2015, 5, 237-246. 100 + 0
2014
2. GÜREFE, N.; Yarar, S.; Pazarbaşı, B.; ES, H. . INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS, 2014, 1, 58-68. 95 + 0
2012
1. GÜREFE, N.; KOÇER, E.; GÜREFE, Y. . INTERNATIONAL JOURNAL OF PHYSICAL SCIENCES, 2012, 7, 5723-5728. 100 + 0
International - publications.sections.8 400
2022
4. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N.; ARIKAN, A. . HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2022, 37, -. 100 + 0
doi: 10.16986/HUJE.2020064476

3. GÜREFE, N. . REDIMAT – JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 2022, 11, 1-41. 100 + 0
10.17583/redimat.6097

2021
2. SARPKAYA AKTAŞ, G.; GÜREFE, N. . BULLETIN OF EDUCATION AND RESEARCH, 2021, 43, 139-162. 100 + 0
2018
1. GÜREFE, N.; BAKALIM, O. . INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 2018, 10, 154-166. 100 + 0
International - publications.sections.55 500
2019
5. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. . MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 2019, 7, 1-13. 100 + 0
4. GÜREFE, N.; SARPKAYA AKTAŞ, G. . INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION, 2019, 15, 1-15. 100 + 0
2018
3. GÜREFE, N.; AKÇAKIN, V. . JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 2018, 6, 38-47. 100 + 0
2. GÜREFE, N. . ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA, 2018, 11, 125-140. 100 + 0
1. GÜREFE, N. . UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 2018, 6, 661-671. 100 + 0
National - Covered by ULAKBIM 1400
2021
7. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. . NECATIBEY EGITIM FAKULTESI ELEKTRONIK FEN VE MATEMATIK EGITIMI DERGISI, 2021, , -. 200 + 0
6. Öksüz, H.; GÜREFE, N. . CUMHURIYET ULUSLARARASI EGITIM DERGISI, 2021, , -. 200 + 0
2018
5. GÜREFE, N. . GAZI UNIVERSITESI GAZI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2018, 38, 717-750. 200 + 0
4. GÜREFE, N.; Özdil, Ş. . KURAMSAL EGITIMBILIM DERGISI, 2018, , 166-188. 200 + 0
3. GÜREFE, N. . HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2018, 33, 417-438. 200 + 0
2016
2. GÜREFE, N.; Gültekin, S. . KIRSEHIR EGITIM FAKULTESI DERGISI, 2016, 17, 429-450. 200 + 0
2013
1. GÜREFE, N.; KAN, A. . ILKOGRETIM ONLINE (ELEKTRONIK), 2013, 12, 356-366. 200 + 0
International - Scientific Book (Excluded Thesis) 0
1. GÜVEN AKDENİZ, D.; GÜREFE, N. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri, ISBN: 978-625-427-489-3, Nobel, Number of print: 1, Total Printing Number: , 34 Page, Turkish, , Turkey, 2022. 0
2. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, ISBN: 978-605-241-636-5, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 28 Page, English, , , 2019. 0
3. GÜREFE, N. Özel Gereksinimli Öğrencilere Matematik Öğretimi, ISBN: 978-625-417-512-1, Nobel Yayncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: , 36 Page, Turkish, , , 2022. 0
4. GÜREFE, N. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi, ISBN: 978-605-241-811-6, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 41 Page, English, , , 2019. 0
5. GÜREFE, N. Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, ISBN: 978-625-7052-39-9, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 24 Page, Turkish, , , 2020. 0
6. GÜREFE, N. Özel Eğitimde Geometri Öğretimi, ISBN: xxx, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 40 Page, Turkish, , , 2022. 0
7. GÜREFE, N. Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, ISBN: 978-625-7880-72-5, Pegem Akademi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 39 Page, Turkish, , , 2020. 0
International - Full text - Oral 1000

2. Öztürk, F.; GÜREFE, N., Ortaokul Öğrencileri Kesri Belirlerken Uzunluk Ölçme Bilgisini Nasıl Kullanıyor?. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 200

1. Öztürk, F.; GÜREFE, N., Ortaokul Öğrencilerinin Kesri Belirlemede Geometrik Alan Ölçme Bilgisini Kullanması. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 200

International - Abstract - Oral 2300

2. BAYSAL, E.; GÜREFE, N., 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5). Lise Öğrencilerinin Geometrik Okuma Anlayışlarını Ortaya Çıkaran Geometrik Yapı Metni Etkinlikleri, 2021-10-28, , Alanya, Turkey, . 100

1. Öksüz, H.; GÜREFE, N., 5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler ve Normal Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2021-05-28, 2021-05-29, , Turkey, . 100

National - Abstract - Oral 200

4. Baysal, E.; GÜREFE, N., Lise Öğrencilerinin Kareyi Oluşturma Sürecindeki Geometrik Yapı Metinlerini Okuma Anlayışlarının Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Turkey, . 50

3. Öksüz, H.; GÜREFE, N., 5. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerle İşlemler Alt Öğrenme Alanında Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrenciler İçin Sınıfta Oluşturmayı Amaçladıkları Sosyomatematiksel Normlar. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2021-05-19, 2021-05-21, , Turkey, . 50

2. GÜREFE, N.; Topçu, M., Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel İfadelere İlişkin Kavram İmajları Ve Tanımları. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, , Turkey, . 50

1. AKSOY, N.; GÜREFE, N.; ÇİNAR, C., Excel İle Matematik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Grafikleri Çizimi Üzerine Etkisi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012-06-27, 2012-06-30, , Turkey, . 50

National 0
1. , , , Turkey. 0
2. , , , Turkey. 0
3. , , , Turkey. 0