Management

Degree | Department/Program | Institute | Year |
2011 | |||
2014 | |||
2016 |
1. The evaluati̇on of the relati̇onshi̇p between the self effi̇ci̇ancy and emoti̇onal labor of the employees of fast food restaurants, Supervisor: Dr. Dilek ATÇI, Mersin University, Graduate School of Social Sciences, Tourism Management Department, Mersin, Turkey, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
Title | Dutie | Institution/Other | Year |
2017-05-04 - Continue | |||
2017-05-04 - Continue | |||
2017-05-04 - Continue | |||
2017-09-18 - 2020-09-18 | |||
2017-06-13 - 2020-06-13 |
2018
2. ÇETİNSÖZ, B.; KARAKEÇİLİ, G. Measurement of Customer Based Brand Equıty for Tourısm Destınatıons: A Research on Anamur. GAZIANTEP UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, 2018, 1, 126-138. 100 + 0http://dx.doi.org/10.21547/jss.350232
Publications_001.pdf
2017
1. KARAKEÇİLİ, G.; ÇETİNSÖZ, B. Gaziantep Yöresinde Bayram Yemekleri Geleneği . 6. ULUSAL 2. ULUSLARARASI DOGU AKDENIZ TURIZM SEMPOZYUMU BILDIRI KITABI , 2017, 000, 313-323. 100 + 0Publications_003.pdf
2018
1. ÇETİNSÖZ, B.; KARAKEÇİLİ, G. . GAZIANTEP UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, 2018, 17, 126-138. 200 + 010.21547/jss.350232
1. KARAKEÇİLİ, G.; ÇETİNSÖZ, B. Türk Atasözlerinde Gastronomi Olgusu. VII. ULUSAL III:. ULUSLARARASI DOGU AKDENIZ TURIZM SEMPOZYUMU BILDIRI KITABI, 2018, 000, 1272-1286. 100 + 0Publications_002.pdf
1. KARAKEÇİLİ, G. MARKA KENT STRATEJİLERİ: ANAMUR, ISBN: 978-605-5274-24-5, MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YAYINLARI, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 312 Page, Turkish, MERSİN, Turkey, 2018. 2750
2. KARAKEÇİLİ, G.; ÇETİNSÖZ, B., Türk Atasözlerinde Gastronomi Olgusu. VII. ULUSAL III. ULUSARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 2018-04-20, 2018-04-21, İskenderun, Turkey, . 200
1. KARAKEÇİLİ, G.; ÇETİNSÖZ, B., Gaziantep Yöresinde Bayram Yemekleri Geleneği. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Turkey, . 200