Administration
Degree | Department/Program | Institute | Year |
2004 | |||
2013 | |||
PHD | BUSINESS/MARKETING | MERSIN UNIVERSITY | 2021 |
1. Investigation of personal, social and ethical factors affecting consumers' attitudes to fake products, Supervisor: Dr. Doç.Dr. Ümit DOĞRUL, Mersin University, Graduate School of Social Sciences, Business Department, mersin, Turkey, 2021.
Title | Dutie | Institution/Other | Year |
2021-11-24 - 2024-11-12 | |||
2021-11-24 - 2024-11-12 | |||
2021-01-06 - 2023-01-06 | |||
HEAD OF DEPARTMANT | HEAD OF DEPARTMANT | 2014-06-11 - 2015-03-04 | |
ASISTANT DIRECTOR | ASSISTANT DIRECTOR | 2014-02-17 - 2015-03-04 |
2021
1. ACAR, H.; CANPOLAT, G.; ŞAHİN GEÇGEL, S. . SOSYAL BILIMLER DERGISI, 2021, 8, 352-369. 100 + 0 10.29228/SOBİDER.51423
2022
1. CANPOLAT, G.; DOĞRUL, Ü. . IS AHLAKI DERGISI, 2022, 15, 22-58. 100 + 0 10.12711/tjbe/m3482
2019
2. ÇAKİCİ, A.; CANPOLAT, G.; ES YILMAZ, B. . PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARASTIRMALARI DERGISI, 2019, 12, 331-347. 200 + 0
1. ÇAKICI, A.; CANPOLAT, G.; ES YILMAZ, B. FASHION CONSCIOUSNESS AND PRESTIGE SENSITIVITY: A COM PARATIVE STUDY BASED ON PRICE SENSITIVITY . PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARASTIRMALARI DERGISI, 2019, 24, 331-347. 200 + 0 Publications_002.pdf
2. ÇAKICI, A.; CANPOLAT, G.; YILMAZ, B.; Kadıoğlu, C., Moda Bilinci ve Prestij Duyarlılığı: Fiyat Duyarlılığı Yüksekliğine Göre Karşılaştırmalı Bir Çalışma. 23. PAZARLAMA KONGRESİ, 2018-06-27, 2018-06-29, KOCAELİ, Turkey, 2018. 85
http://www.pazarlama.org.tr/upk-2018/index.php?menu_d=60
1. CANPOLAT, G.; YILDIZ, E., Tutundurma Faaliyetlerinde Hediye Çeklerinin Yeri ve İşlemelerin finansal Tabloları İle Analizi. 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2016-05-26, 2017-05-28, İSTANBUL, Turkey, 2016. 100
http://www.kongre2016.com/site.php?http://2016uik.istanbul.edu.tr/