İlköğretim Matematik Öğretmenliği

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
1-Genel Bilgiler
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
-Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
-Fizik Eğitimi Anabilim Dalı
-Kimya Eğitimi Anabilim Dalı
-Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı
Laboratuvarlar
Fizik Öğrenci Lab. , Kimya Öğrenci Lab., Biyoloji Öğrenci Lab. , Matematik lab. ,
Fizik Araştırma Lab. , Kimya Araştırma Lab. , Biyoloji Araştırma Lab.
Lisans programları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı
2-Akademik ve İdari Personel Bilgileri
Profesör | 10 |
Doçent | 1 |
Doktor Öğretim Üyesi | 6 |
Öğretim Görevlisi | 1 |
Araştırma Görevlisi | 2 |
Toplam | 20 |
3-Öğrencilere Sağlanan Olanaklar
- Çift Anadal Eğitimi (İlköğretim matematik + Fen Bilgisi çift diploma)
- Farabi programı (Türkiye üniversitelerinde eğitim imkânı)
- Erasmus programı (Avrupa üniversitelerinde eğitim imkânı)
4-Lisansüstü Eğitim Olanakları
- İlköğretim Matematik Eğitimi Yüksek Lisans Programı
- Fen Bilgisi Eğitimi Yüksek Lisans Programı
- Fen Bilgisi Eğitimi Doktora Programı
Son İki Yılda Uluslararası Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
5. Gürefe, N.; Sarpkaya aktaş, G.; öksüz, H. Investigating the Impact of Al-supported 5E (Al-s5E) Instructional Model on Spatial Ability. BEHAVIORAL SCIENCES, 2024, , -.
2023
4. özgen, H. Generalized absolute matrix summability of infinite series and Fourier series. INDIAN JOURNAL OF PURE AND APPLIED MATHEMATICS, 2023, 53, 1083-1089.
10.1007/s13226-022-00220-1
3. özgen, H. On Absolute Matrix Summability of Factored Infinite Series and Fourier Series. NUMERICAL FUNCTIONAL ANALYSIS AND OPTIMIZATION, 2023, 44, 1300-1308.
10.1080/01630563.2023.2241146
2. özgen, H. Equivalence Theorem for Absolute Matrix Summability Methods. MATHEMATICAL NOTES, 2023, 114, 1322-1327.
10.1134/s0001434623110640
1. özgen, H. On Hermite-Hadamard-type inequalities for systems of partial differential inequalities in the plane. OPEN MATHEMATICS, 2023, 21, 20230115-.