Senates

Degree | Department/Program | Institute | Year |
2012 | |||
2013 | |||
2016 | |||
2022 |
1. The Effect of Perceıved Servıce Qualıty and Value on Satısfactıon and Loyalty ın Halal Concept Hotel Busınesses, Supervisor: Dr. Doç. Dr. Halil AKMEŞE, Others, Graduate School of Social Sciences, Tourism Management Department, Konya, Turkey, 2012.
1. THE RELATIONSHIP BETWEEN PSYCHOLOGICAL CONTRACT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND ORGANIZATIONAL TRUST: AN APPLICATION IN FOUR AND FIVE-STAR HOTELS IN MERSIN PROVINCE, Supervisor: Dr. Doç. Dr. Ali Erbaşı, Selçuk University, Graduate School of Social Sciences, Tourism Management Department, Konya, Turkey, .
Title | Dutie | Institution/Other | Year |
2021-12-06 - Continue | |||
2017-11-17 - Continue | |||
2022-02-19 - 2025-02-19 | |||
2022-02-19 - 2025-02-19 | |||
2022-02-19 - 2025-02-19 | |||
2022-02-19 - 2025-02-19 |
2021
8. AKMAZ, A. . INTERNATIONAL ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL, 2021, 6, 1202-1207. 100 + 0
2020
7. ÇİÇEKLİOĞLU, H.; AKMAZ, A. . INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR), 2020, 7, 2939-2953. 100 + 010.26450/jshsr.2103
6. AKMAZ, A. . ULUSLARARASI SOSYAL ARASTIRMALAR DERGISI, 2020, 13, 398-405. 100 + 0
2019
5. AKDAĞ, G.; AKMAZ, A. . JASS STUDIES-THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES, 2019, , 279-294. 100 + 010.9761/JASSS39305
4. AKMAZ, A. . ULUSLARARASI SOSYAL ARASIRMALAR DERGISI, 2019, 12, 808-813. 100 + 0http://dx.doi.org/10.17719/jisr.2019.3767
2018
3. SÜRME, M.; ÖZDEMİR, M.; AKMAZ, A.; ÇELİK, R. A CONCEPTUAL RESEARCH ON THE EVALUATION OF RURAL TOURISM AND ORGANIC FARM POTENTIAL IN GAZIANTEP. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES, 2018, 9, 409-416. 75 + 010.9761/JASSS7950
Publications_004.pdf
2. AKMAZ, A.; SÜRME, M. MEVLEVI SEMA CEREMONIES WITHIN THE SCOPE OF INTANGIBLE CULTURAL HERITAGE. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCES, 2018, 6, 425-431. 100 + 0Publications_006.pdf
2017
1. AKMAZ, A.; ÇELİK, R.; DAĞLIOĞLU, T. . EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT, 2017, 3, 509-522. 100 + 0
2023
2. İNCE, E.; KALE, A.; AKMAZ, A.; ÇELİK, R. . ELSEVIER BV, 2023, 34, 1-8. 75 + 010.1016/j.hitech.2023.100475
2021
1. AKMAZ, A.; KALE, A.; AKMEŞE, H. . TURKISH ONLINE JOURNAL OF QUALITATIVE INQUIRY, 2021, 12, 1057-1075. 100 + 0
2021
3. AKMEŞE, H.; ÇINAR, K.; AKMAZ, A. . JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES, 2021, 9, 1079-1101. 200 + 0
2019
2. GİRİTLİOĞLU, İ.; TAN, A.; SÜRME, M.; AKMAZ, A. EVALUATION OF FOURSQUARE COMMENTS OF FOOD AND ABSTRACT BEVERAGE OPERATIONS IN GAZIANTEP. PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARASTIRMALARI DERGISI, 2019, 12, 81-93. 130 + 0Publications_003.pdf
2017
1. AKMAZ, A.; ERBAŞI, A. THE RELATIONSHIP BETWEEN PSYCHOLOGICAL CONTRACT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND ORGANIZATIONAL TRUST: AN APPLICATION IN FOUR AND FIVE-STAR HOTELS IN MERSIN PROVINCE. ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITUSU DERGISI, 2017, 17, 125-154. 200 + 0Publications_005.pdf
1. AKMAZ, A.; AKMEŞE, H. Helal Turizm ve Otel İşletmeciliği: Kavramlar, Uygulamalar ve Alanyazın, ISBN: 978-605-254-547-8, Detay Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 100, 120 Page, Turkish, MERSİN, Turkey, 2023. 250
1. AKMAZ, A. Turizm Ekonomisinde Güncel Konular, ISBN: 978-605-254-547-8, Detay Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 100, 200 Page, Turkish, MERSİN, Turkey, 2022. 250
1. Akmaz, A. Türkiye Tourism Encyclopedia, ISBN: 978-605-254-551-5, Detay Yayıncılık, Number of print: 1, Total Printing Number: 100, 6400 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2022. 0
1. AKMAZ, A.; KALE, A. Ağırlama İşletmelerinde Girişimcilik ve İnovasyon: Endüstri 4.0 Perspektifinde Bir Uygulama, ISBN: 978-625-7045-37-7, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 236 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2020. 250
2. AKMAZ, A.; ÇİÇEKLİOĞLU, H.; ÇELİK, R. İktisadi ve İdari Bilimlerde Kavramsal ve uygulamalı Araştırmalar, ISBN: 978-625-7680-22-6, Duvar Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 560 Page, Turkish, Mersin, Turkey, 2020. 167
3. KALE, A.; AKMAZ, A. ALTERNATİF TURİZM, ISBN: 978-625-7911-85-6, GAZİ KİTABEVİ, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 378 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2020. 250
4. AKMAZ, A.; AKDAĞ, G. TÜRKIYE’NIN UNESCO DEĞERLERIVE TURIZM POTANSIYELI, ISBN: 978-605-7557-52-0, Eğitim Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 392 Page, English, Konya, , 2018. 250
5. Akmaz, A. Ağırlama İşletmelerinde Girişimcilik ve İnovasyon: Endüstri 4.0 Perspektifinde Bir Uygulama, ISBN: 978-625-7045-37-7, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 236 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2020. 500
6. AKMAZ, A.; AKDAĞ, G. TÜRKIYE’NIN UNESCO DEĞERLERIVE TURIZM POTANSIYELI, ISBN: 978-605-7557-52-0, Eğitim Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 392 Page, English, Konya, , 2018. 250
7. AKDAĞ, G.; AKMAZ, A. Dijital Turizm: Sektörün Yeni Geleceği, ISBN: 978-605-7786-49-4., Eğitim Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, Page, Turkish, Konya, Turkey, 2019. 250
8. AKMAZ, A.; SÜRME, M. Yerel Turistik Değerler, ISBN: 978-975-2475-44-1, EĞİTİM YAYINEVİ, Number of print: 1, Total Printing Number: 1000, 288 Page, Turkish, KONYA, Turkey, 2017. 250
7. KALE, A.; UYGUN, E.; AKMAZ, A., İhtiyaçlar ve Rekreasyon İlişkisinin İncelenmesi. 4. Uluslarası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2022-11-24, 2022-11-27, Antalya, Turkey, 2022. 200
6. GÜLER, O.; AKMAZ, A.; ÇELİK, R., Mersin Gelincik Tepesinin Yamaç Paraşütü Potansiyelinin SWOT Analizi ile İncelenmesi. 3rd. International Congress of Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2019), 2019-09-26, 2019-09-28, MERSİN, Turkey, . 200
5. OLCAY, A.; SÜRME, M.; AKMAZ, A., Turizm Eğitimi Alan Son Sınıf Öğrencilerinin İş Bulamama Kaygısını Belirlemeye Yönelik Görgül Bir Araştırma. 3. İnternational Congress On Future Of Tourism, 2019-09-26, 2019-09-28, Mersin, Turkey, . 200
4. BÜYÜKŞALVARCI, A.; AKMAZ, A.; ARAS, S., BORSA İSTANBUL’DA İŞLEM GÖREN BAZI OTEL VE LOKANTA İŞLETMELERİNİN KARLILIK ANALİZİ: 2013-2017 YILLARI BİLANÇO VERİLERİNE GÖRE BİR ARAŞTIRMA. VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium (Rural Tourism), 2019-04-19, 2019-04-20, MERSİN, Turkey, . 200
3. ÜNER, M.; AKDAĞ, G.; SAMAV, U.; AKMAZ, A.; YETİM, A., Tat ve Lezzet Bileşeni Olarak Acı Tadın Sınıflandırılması, Mutfaklarda Bilinçli Olarak Kullanılması: Scovılle Acılık Ölçeği. 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi Tam Metin Kitabı, 2018-11-23, 2018-11-25, Hatay, Turkey, . 120
2. KARAMAN, A.; AKMAZ, A.; SÜRME, M.; ÇİÇEKLİOĞLU, H., Turizm Öğrencilerinin Girişimcilik Niyetinin Belirlenmesine Yönelik Görgül Bir Araştırma. 1. Uluslar arası Turizmin Geleceği İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi,, 2017-09-28, 2017-09-30, Mersin, Turkey, . 170
1. GİRİTLİOĞLU, İ.; TAN, A.; SÜRME, M.; AKMAZ, A., Gaziantep’te Bulunan Yiyecek-İçecek İşletmelerinin İmajının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, Gaziantep, Turkey, . 130