Yaz Öğretiminde Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Almak İsteyen Öğrencilerimizin Dikkatine


2022-2023 YAZ ÖĞRETİMİNDE DİĞER YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDAN DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE 


2022-2023 Yaz Öğretiminde bölümlerinizde almak istediğiniz derslerin açılmaması halinde ders alacağınız üniversitenin taban puanının kontrolünü yaptıktan sonra aşağıdaki linkte yer alan  “Yaz Okulu Ders Talep Formunu“ ve alacağınız dersin/derslerin içeriğini ve kredisini gösteren belgeler ile Bölüm Sekreterliğinize başvuruda bulunmanız gerekmektedir (Bkz: MEÜ Yaz Öğretimi Yönergesi Madde 10).

Bölüm Sekreterliğiniz gerekli kontrolleri sağladıktan sonra belgeleriniz alınması planlanan dersi bölümünüzde okutan öğretim üyesi tarafından incelenip uygun veya uygun değildir görüşü alınır.  Ardından, öğretim elemanının görüşü Bölüm  Kurulu tarafından değerlendirilip karara bağlanır.


ÖNEMLİ NOT: Mersin dışında olan öğrencilerimiz başvuru evraklarını çıktı alıp tarayarak aşağıda belirtilen e-posta adreslerine gönderebilir. E-postaların takiplerini Bölüm Sekreterliklerinden yapabilirsiniz. 


Ders talep formu bağlantısı için tıklayınız.

BÖLÜM E-POSTA ADRESLERİ

Bilgisayar Müh.: bilgisayarmuhendisligi@mersin.edu.tr

Çevre Müh.: cevremuhendisligi@mersin.edu.tr

Elektrik-Elektronik Müh.: elektrik.elektronik.muhendisligi@mersin.edu.tr

Gıda Müh.: gida@mersin.edu.tr

Harita Müh.: haritamuhendisligi@mersin.edu.tr

İnşaat Müh.: insaatmuhendisligi.sek@mersin.edu.tr

Jeoloji Müh.: jeolojimuhendisligi.sek@mersin.edu.tr

Kimya Müh.: kimyamuh@mersin.edu.tr

Makine Müh.: makinab@mersin.edu.tr

Metalürji ve Malzeme Müh.: malzememuh@mersin.edu.tr





  • 2023-07-12 20:35:39
  • 2757

"A World University In The Light of Science and Modernity"