Satın Alma ve Tahakkuk Şube Müdürlüğü

Satın Alma ve Tahakkuk Şube Müdürlüğünün Görevleri

  • Başkanlığın bütçe adına gerçekleştireceği her türlü satın alma işlemlerini mevzuata uygun bir şekilde yapılması, gerekli evrakların düzenlenmesi ve ilgili birimlere gönderilmesi.
  • Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’nın Bütçesinin hazırlanması, ödeneklerin takibi, giderlerin bütçe tertibine uygun yapılması, faaliyetlerin yürütülmesi, yazışmaları yapılması, kayıtların tutulması, raporların hazırlaması, Bütçeye ilişkin verileri (yatırım, performans, analitik) Strateji Geliştirme daire başkanlığına gönderilmek üzere hazırlanması.
  • Gelir ve giderlerin kanun, kararname, tüzük ve yönetmeliklere uygun olmasını sağlanması.
  • Ödeme emrine bağlanması gereken tahakkuk belgelerinin eksiksiz olarak hazırlanması ve harcama yetkilisinin onayına sunulması.
  • Üniversite bünyesinde çalışan ve ilgili fakülte/yüksekokul/enstitü tarafından tahakkuk girişleri yapılan stajyer öğrencilerin SGK pirim ödemelerinin yapılması.
  • Kısmi zamanlı çalıştırılan öğrencilerin ve usta öğreticilerin maaş ve sigorta tahakkuklarını hazırlaması ve ödenmesinin sağlanması.
  • Topluluk faaliyeti kapsamında yapılan faaliyetler ile üniversite takımlarımızın sportif karşılaşmalarında görev alan öğrenci ve personelin görev yolluğu harcırahlarının yapılması.
  • Birimle ilgili gelen ve giden evrakların takibinin yapılması.
  • Faaliyet Bilgi Sistemine Bütçe biriminin sorumlu olduğu faaliyet başlıklarından detaylı olarak yapılacaklar ve bunlara ilişkin bütçe ödeneklerini girilmesi.
  • Her türlü satın alma, tahakkuk, ödeme evraklarının arşivlenmesi.
  • Her yıl sonunda arşive teslim edilmesi gereken evrakların arşiv yönetmeliğine uygun olarak birim arşiv sorumlusuna zimmetle teslim edilmesi.

 

  •   GENEL
    •   İletişim