İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı

İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
Yabancı Diller Eğitimi ana bilim dalı İngiliz Dili Eğitimi yüksek lisans programı 2001-2002 güz yarıyılında tezli yüksek lisans programı eğitimine başlamıştır. 2005 yılında süresi dolup tez savunmasına girmiş olan öğrenci sayısı 5, 2006 yılında aynı durumda olan öğrencilerin sayısı ise 2’dir. 2006–2007 güz dönemi sonunda ders aşamasını bitirmiş ve tez önerisi hazırlamış olan öğrenci sayısı 5 olmakla birlikte 2007–2008 güz dönemi sonunda ders aşamasını bitirmiş ve tez önerisi hazırlamış olan öğrenci sayısı 1’dir. 2008–2009 yılında ise 3 öğrenci yüksek lisans programına yerleşirken 2009-2010 yılında 5 öğrenci yüksek lisans programına katılmıştır. 2010-2011 bahar döneminde yüksek lisans programı 3 öğrencinin katılımı ile devam etmektedir.2013-2014 eğitim öğretim döneminde bir ÖYP'li yüksek lisans öğrencisi programa kabul edilmiştir.
Son İki Yılda Uluslararası Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
7. Dündar, E.; Sümbül, M. Uncovering the role of English language teaching coursebooks in safeguarding intangible cultural heritage / Explorando el rol de los libros de texto de inglés para salvaguardar el patrimonio cultural inmaterial. CULTURE AND EDUCATION: CULTURA Y EDUCACIóN, 2024, 36, 942-969.
10.1177/11356405241291953
6. Alkış küçükaydın, M.; çopur, E.; Altunkaynak, M.; Yıldız, B.; Türkmenoğlu, M.; Ulum, H.; Ulum, . An Investigation of the Effects of Out-of-School Learning Environments-Based Teaching on Pedagogical Belief Systems and Practices. SAGE OPEN, 2024, 14, -.
10.1177/21582440241229255
5. Ulum, . Breaking down linguistic barriers: The radical impact of translanguaging on pre-service EFL teachers’ perspectives in Turkey. PLOS ONE, 2024, 19, -.
10.1371/journal.pone.0315982
4. Ulum, . “Violence against Women in and Beyond Conflict: The Coloniality of Violence” by Julia Carolin Sachseder. ASIAN WOMEN, 2024, 40, -.
10.14431/aw.2024.9.40.3.139
3. Dündar, E. ‘Like an imprisoned robin’: Similes by English language teachers on teaching in and beyond the times of COVID-19. EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION, 2024, 59, -.
10.1111/ejed.12664
2023
2. Adıgüzel, M. The functional spectrum of the Turkish pragmatic marker Ya. JOURNAL OF PRAGMATICS, 2023, 222, 58-71.
10.1016/j.pragma.2023.05.005
1. Alkış küçükaydın, M.; Ulum, .; Ulum, H. Depictions of Refugees in Children’s Picturebooks in Turkey. EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL, 2023, , -.
10.1007/s10643-023-01564-x