Slide background
Mersin Üniversitesi

Ders Bilgileri

ADVANCED READINGS IN ECONOMICS II
Kodu Dönemi Teori Uygulama Ulusal Kredisi AKTS Kredisi
Saat / Hafta
ECON424 Bahar 3 0 3 5
Ön Koşulu Olan Ders( ler )
Dili tr
Türü Seçmeli
Seviyesi Lisans
Öğretim Elemanı( ları ) Doç. Dr. İlkay YILMAZ
Öğretim Sistemi Yüz Yüze
Önerilen Hususlar
Staj Durumu Yok
Amacı Dersin amacı, öğrencilerin İngilizce İktisat literatüründeki kitapları okuyabilir ve anlayabilir hale getirmektir.
İçeriği Ders içeriği dönem başında belirlenen kitaplara göre her dönem yeniden belirlenmektedir.

Dersin Öğrenim Çıktıları

# Öğrenim Çıktıları
1
2
3
4

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

# Konular Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı
2 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
3 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
4 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
5 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
6 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
7 Seçilen birinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
8 Ara sınav Yazılı sınav
9 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
10 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
11 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
12 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
13 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
14 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
15 Seçilen ikinci kitap kapsamında tartışma Ders anlatımı, tartışma, soru ve cevaplar
16 Son Sınav Yazılı sınav

Resources

# Malzeme / Kaynak Adı Kaynak Hakkında Bilgi Referans / Önerilen Kaynak
1 Kahneman, Daniel. (2011) Thinking, fast and slow /New York : Farrar, Straus and Giroux Zorunlu
2 Thaler, Richard H.,Sunstein, Cass R. (2008) Nudge :improving decisions about health, wealth, and happiness New Haven : Yale University Press, Zorunlu

Ölçme ve Değerlendirme Sistemi

# Ağırlık Çalışma Türü Çalışma Adı
1 0.4 1 1. Ara Sınav
2 0.6 5 Son Sınav

Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri

# Öğrenim Çıktıları Program Çıktıları Ölçme ve Değerlendirme
1 1͵2͵4͵6 1͵2
2 2͵4͵6͵7͵8͵11 1͵2
3 2͵4͵6͵7͵8͵11͵12 1͵2
4 2͵3͵5͵7͵10͵11͵16 1͵2

Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.

İş Yükü Detayları

# Etkinlik Adet Süre (Saat) İş Yükü
0 Ders Süresi 14 3 42
1 Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
2 Sunum ve Seminer Hazırlama 0 0 0
3 İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması 0 0 0
4 Belge/Bilgi listeleri oluşturma 0 0 0
5 Atölye 0 0 0
6 Ara Sınav için Hazırlık 1 21 21
7 Ara Sınav 1 2 2
8 Kısa Sınav 0 0 0
9 Ödev 0 0 0
10 Ara Proje 0 0 0
11 Ara Uygulama 0 0 0
12 Son Proje 1 0 0
13 Son Uygulama 0 0 0
14 Son Sınav için Hazırlık 1 30 30
15 Son Sınav 1 2 2
125