Slide background
Mersin Üniversitesi

Ders Bilgileri

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Kodu Dönemi Teori Uygulama Ulusal Kredisi AKTS Kredisi
Saat / Hafta
İŞL374 Spring 3 0 3 2
Ön Koşulu Olan Ders( ler )
Dili en
Türü Elective
Seviyesi Bachelor's
Öğretim Elemanı( ları )
Öğretim Sistemi Face to Face
Önerilen Hususlar
Staj Durumu None
Amacı Customer relationship management CRM on what it means for businesses with case studies of CRM business of learning and knowing how to gain competitive advantage.
İçeriği The strategic importance of Customer Relationship Management in marketing will be analyzed. Customer relationship management concepts and methods. CRM case studies will be applied.

Dersin Öğrenim Çıktıları

# Öğrenim Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

# Konular Öğretim Yöntem ve Teknikleri
12
13
14
15
16 Final Exam
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

Resources

# Malzeme / Kaynak Adı Kaynak Hakkında Bilgi Referans / Önerilen Kaynak
1
2

Ölçme ve Değerlendirme Sistemi

# Ağırlık Çalışma Türü Çalışma Adı
1 1 5 Final Exam

Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri

# Öğrenim Çıktıları Program Çıktıları Ölçme ve Değerlendirme
1 1
2 2
3 5
4 6
5 4
6 7
7 8
8 4

Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.

İş Yükü Detayları

# Etkinlik Adet Süre (Saat) İş Yükü
0 Course Duration 14 3 42
1 Course Duration Except Class (Preliminary Study, Enhancement) 14 0 0
2 Presentation and Seminar Preparation 0 0 0
3 Web Research, Library and Archival Work 0 0 0
4 Document/Information Listing 0 0 0
5 Workshop 0 0 0
6 Preparation for Midterm Exam 0 0 0
7 Midterm Exam 0 0 0
8 Quiz 0 0 0
9 Homework 0 0 0
10 Midterm Project 0 0 0
11 Midterm Exercise 0 0 0
12 Final Project 0 0 0
13 Final Exercise 0 0 0
14 Preparation for Final Exam 1 0 0
15 Final Exam 1 0 0
42