Ders Bilgileri
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi | |
Saat / Hafta | ||||||
TSH 215 | Güz | 2 | 0 | 2 | 3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | yok |
Dili | tr |
Türü | Seçmeli |
Seviyesi | Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Öğr. Gör. Mehmet ŞİMŞEK |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | yok |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | müşteriler ile iletişim kurabilmek müşterilerin özelliklerine göre sınıflandırılmasına yardımcı olabilmek tüketici davranışlarını yorumlayabilmek randevu düzenleyebilmesini ve izleyebilmek müşteriyi ağırlayabilmek müşteri memnuniyet ölçümüne yardımcı olmayı sağlamaktır. |
İçeriği | Müşteriler ile iletişim kurmak Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak Randevu düzenlemek ve izlemek / Müşteriyi ağırlamak Müşteri değeri yaratmak konusunda katkı sağlamak Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | Müşteriyi tanımak I |
2 | Müşteriyi tanımak II |
3 | Müşteri randevu ve kabul programı yapmak |
4 | Müşteri memnuniyetini artırmak |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | Müşteriler ile iletişim kurmak | anlatım, soru cevap |
2 | Müşteriler ile iletişim kurmak | anlatım, soru cevap |
3 | Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak | anlatım, soru cevap |
4 | Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak | anlatım, soru cevap |
5 | Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak | anlatım, soru cevap |
6 | Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak | anlatım, soru cevap |
7 | Randevu düzenlemek ve izlemek / Müşteriyi ağırlamak | anlatım, soru cevap |
8 | Ara sınav | |
9 | Randevu düzenlemek ve izlemek / Müşteriyi ağırlamak | anlatım, soru cevap |
10 | Müşteri değeri yaratmak konusunda katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
11 | Müşteri değeri yaratmak konusunda katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
12 | Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
13 | Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
14 | Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
15 | Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak | anlatım, soru cevap |
16 | Son Sınav |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Ders kitabı, yardımcı kitap ve diğer kaynaklar |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | 0.4 | 1 | 1. Ara Sınav |
2 | 0.6 | 5 | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | Müşteriyi tanımak I | 7͵11 | 1͵2 |
2 | Müşteriyi tanımak II | 7͵11 | 1͵2 |
3 | Müşteri randevu ve kabul programı yapmak | 7͵11 | 1͵2 |
4 | Müşteri memnuniyetini artırmak | 7͵11 | 1͵2 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
0 | Ders Süresi | 14 | 2 | 28 |
1 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 3 | 42 |
2 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
3 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
4 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
5 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
6 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 1 | 1 |
7 | Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
8 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
9 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
10 | Ara Proje | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
12 | Son Proje | 1 | 0 | 0 |
13 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 2 | 2 |
15 | Son Sınav | 1 | 1 | 1 |
75 |