2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Mezunlar İçin Pedagojik Formason Eğitimi Sertifika Programına Yedek Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Dikkatine
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEZUNLAR İÇİN PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMINA YEDEK KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN DİKKATİNE
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Mezunlar İçin Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına yedek kayıt hakkı kazananlar, KVKK (Kişisel Verileri Koruma Kanunu) gereğince https://oibsr.mersin.edu.tr/basvuru/ sisteminde açıklanmıştır. Öğrencilere ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
Yedek / Mazeretli (Mazeretin belgelenmesi halinde) Kayıt Hakkı Kazanan Adaylar:
26 – 27 Ağustos 2024 (Saat 09.00-16.00 arası)
Kesin kayıt yaptıracak adaylar “Gerekli Belgeler” başlığındaki evrakları hatasız/eksiksiz doldurularak şahsen başvurarak Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Ahmet Çamsarı Konferans Salonu önünde kurulacak olan kesin kayıt masasındaki ilgili personele gerekli evraklarını teslim ederek kayıt yaptırabilirler.
Şahsen başvuruda bulunamayan adaylar, noterden onaylı vekâlet (Noterden onaylı vekâletin aslı, kesin kayıt hakkı kazanan öğrencinin noterden onaylı kimlik fotokopisi, vekil olarak tayin edilen kişinin kimlik fotokopisi ve kimliğinin aslı. Renkli fotokopi kabul edilmeyecektir) ile gerekli belgeler hazırlanmış olarak kayıt yaptırabilirler.
** Kaydını tamamlayan öğrencilerin yukarıda belirtilen tarihler arasında öğrenim ücretini yatırması ve ders kaydını yapması zorunludur. Belirtilen tarihlere kadar ödemelerini ve ders kaydını gerçekleştirmeyen adayların kayıtları geçersiz sayılacaktır.
Gerekli Belgeler:
1) Mersin Üniversitesi Mezunlar İçin Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrenci Dosya Formu (Tıklayınız !)
2) 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Mezunlar İçin Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Kayıt Belgesi (Tıklayınız !)
3) 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Mezunlar İçin Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Kayıt Talep Dilekçesi (Tıklayınız!)
4) Mezuniyet Belgesi Fotokopisi. “Aslı Gibidir” onayı olmalıdır veya e-Devlet’ten barkodlu olarak alınmış mezuniyet belgesi.
5) Lisans Not Çizelgesi (Transkript): Aslı ya da Aslı Gibidir onaylı olmalıdır veya e-Devlet’ten barkodlu olarak alınmış lisans not çizelgesi olmalıdır.
6) Nüfus Cüzdanı/Kimlik Fotokopisi: Aslını ibraz etmek kaydıyla
7) Vesikalık Fotoğraf: Son altı ayda çekilmiş iki adet, arkasına ad soyad ve başvurulan alan yazılı olmalı.
*** Örnek olarak hazırlanan gerekli belgeleri incelemek için TIKLAYINIZ!
Not: Kayıt masalarında yaşanacak yoğunluk dikkate alınarak evrakların eksiksiz bir şekilde hazırlanarak getirilmesi önem arz etmektedir.
ÖĞRENİM ÜCRETLERİNİN YATIRILMASI VE DERS KAYDI
Öğrencilerin, kesin kayıt esnasında kendilerine verilecek olan öğrenci numarası ile T.C. Ziraat Bankası ATM'leri (Bankamatik) veya T.C. Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı ile;
Ödemeler -> Eğitim -> Üniversite Ödemeleri -> Anlaşmalı Üniversiteler -> Formasyon öğrenci numarası adımlarını takip ederek işlemlerin yapılması gerekmektedir.
Not: Dekont teslim edilmesine gerek yoktur.
Öğrenciler, ödeme işlemini tamamladıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemi
( https://obs.mersin.edu.tr/ ) üzerinden ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir.
*** Öğrencilerin aşağıda yer alan:
1- Özel Öğretim Yöntemleri
2- Sınıf Yönetimi
3- Öğretim İlke ve Yöntemleri
4- Eğitime Giriş
5- Rehberlik ve Özel Eğitim
Beş dersin tamamı seçilmeli “ Kontrol Et – Kesinleştir ” işlemi yapılmalıdır.
Danışman Onayı: 28-29 Ağustos 2024
*** Ders kayıt işlemleri Mezunlar İçin Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika öğrencisi tarafından yapılacak olup, ders kayıt işlemleri ve sistem üzerinden gelebilecek uyarıları takip etme sorumlulukları öğrenciye aittir.
* Öğrencilerin sistem üzerindeki iletişim bilgilerini eksiksiz olarak güncellemeleri gerekmektedir.
* Muafiyet başvuruları ile ilgili duyurular için Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi web sayfasında yayınlanacak duyuruları takip ediniz.