Mersin Üniversitesi’nde “ Ofis Teknolojileri ve Asistanlık Süreçleri Hakkında Bilinmesi Gerekenler ” Konferansı Gerçekleştirildi

Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Ofis Teknolojileri ve Veri Yönetimi Programı ile Mersin Üniversitesi Kariyer Merkezi iş birliğinde, “Ofis Teknolojileri ve Asistanlık Süreçleri Hakkında Bilinmesi Gerekenler” başlıklı çevrim içi konferans düzenlendi.

31 Ekim 2025 Cuma günü saat 13.00’te çevrim içi olarak gerçekleştirilen etkinliğe, Yönast ve Asistanla Kurucusu ve EMCC Akredite Mentor Şeyda Hancıoğlu Özsoy konuşmacı olarak katıldı. Etkinliğe Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ile Ofis Teknolojileri ve Veri Yönetimi Programı öğrencileri yoğun ilgi gösterdi.

Yeni Teknolojiler ve Mesleki Uyum Konuşuldu

Konferansta, ofis teknolojilerindeki güncel gelişmeler ve dijital dönüşümün yönetici asistanlığı mesleğine etkileri ele alındı. Özsoy, katılımcılara mesleki becerilerin değişen teknolojiyle nasıl uyumlandırılabileceği ve çağdaş ofis süreçlerinde verimliliğin nasıl artırılabileceği konusunda bilgiler verdi. Öğrenciler, mesleklerine yönelik teknolojik adaptasyon süreçleri hakkında merak ettikleri soruları konuşmacıya yönelterek aktif katılım sağladı.

Katılımcılar

Etkinliğe, Ofis Teknolojileri ve Veri Yönetimi ile Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü Başkanı Öğr. Gör. Dr. Burcu Pekduyurucu, ilgili bölüm öğretim elemanları ile Kariyer Merkezi Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Yazbahar Çetin Doğan katıldı.

“Benzer Etkinlikler Devam Edecek”

Programın sonunda Kariyer Merkezi Müdürü Prof. Dr. İlhan Ege, öğrencilerin kariyer gelişimlerine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin sürdürüleceğini belirterek, “Kariyer Merkezi olarak öğrencilerimizin sektörle doğrudan temas kurmalarını, profesyonel deneyim paylaşımıyla mesleki vizyonlarını genişletmelerini önemsiyoruz. Bu tür iş birliklerini artırarak devam ettireceğiz.” ifadelerini kullandı.

2025-10-31 23:27:34
51