Yeni Medya, Yeni Pazarlama: Dijital Çağın Dinamikleri Sempozyumu

Bartın Üniversitesi (BARÜ) Bartın Meslek Yüksekokulu tarafından “Yeni Medya, Yeni Pazarlama: Dijital Çağın Dinamikleri” başlığıyla düzenlenen online sempozyumun oturumun başkanlığını yapan İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Barış Bulunmaz, aynı zamanda “Dijital Medya ve Kültürel Dönüşüm” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. 

Bartın Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Akkaya’nın açılış konuşmasını yaptığı sempozyumda; Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulundan Doç. Dr. Yasemin Bilişli, “Yapay Zeka Çağında Influencer Ekonomisi: Dijital Güvenin Anatomisi”, bağımsız araştırmacı Dr. Hakan Öngören, “Yeni Eğitim ve Dijital Vatandaşlık”, Iğdır Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinden Dr. Öğr. Üyesi Barış Armutçu, “Yapay Zeka Pazarlaması” ve  Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinden Dr. Öğr. Üyesi Nazlıcan Dindarik ise “Dijital Dönüşüm Çağında Akıllı Lojistik ve Tedarik Zinciri: Yeni Medyanın Etkileri” başlıklı sunumlarını gerçekleştirdiler.

“Dijital Medya ve Kültürel Dönüşüm” başlıklı sunumunda Prof. Dr. Barış Bulunmaz; konvansiyonel medyadan dijital medyaya geçiş, yeni medya ve dijital medya kavramları, kültürel değişim ve dönüşüm başlıkları üzerinden yeni medyayı ve gelişim sürecini anlatarak, dijital platformların toplumsal değerler ve kültür üzerindeki dönüştürücü rolünü aktardı.

2025-12-19 10:50:21
57