Ders Bilgileri
E-HALKLA İLİŞKİLER | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi | |
Saat / Hafta | ||||||
HIT124 | Bahar | 2 | 0 | 2 | 4 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | Yok |
Dili | tr |
Türü | Zorunlu |
Seviyesi | Ön Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Yrd. Doç. Dr. Eylem Çamuroğlu Çığ |
Öğretim Sistemi | Uzaktan |
Önerilen Hususlar | Yok |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | Bu dersin amacı öğrencilere e-halkla ilişkiler ile ilgili gerekli kavramsal ve kuramsal bilgileri kazandırmaktır. |
İçeriği | Bu ders e-halkla ilişkiler ile ilgili temel kavram, teori, yaklaşım ve uygulamaların öğretimine yöneliktir. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | E- halkla ilişkiler kavramını tanımlayabilir. |
2 | E- halkla ilişkiler ilgili temel kavramlara hakim olur. |
3 | E- halkla ilişkilerin kuramsal çerçevesine hakim olur. |
4 | E- halkla ilişkiler modellerini bilir. |
5 | E- halkla ilişkilerin halkla ilişkiler açısından işlevlerini tanımlayabilir. |
6 | E- halkla ilişkilerin kurumsal önemini tanımlayabilir. |
7 | E-halkla ilişkiler organizasyonları planlayabilir. |
8 | E- halkla ilişkilerin ağ toplumları ile ilişkisine hakim olur. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | Derse giriş | Anlatım, Tartışma |
2 | e-PR kavramı | Anlatım, Tartışma |
3 | Küreselleşme ve e-PR | Anlatım, Tartışma |
4 | Sosyal medya ve e-PR | Anlatım, Tartışma |
5 | Neoliberalizm, krizi fırsata çevirmek, e-PR | Anlatım, Tartışma |
6 | e-PR organizasyonları | Anlatım, Tartışma |
7 | e-PR organizasyonları | Anlatım, Tartışma |
8 | Ara Sınav | |
9 | e-PR organizasyonları | Anlatım, Tartışma |
10 | Halkla ilişkiler ve e-PR | Anlatım, Tartışma |
11 | Halkla ilişkiler ve e-PR | Anlatım, Tartışma |
12 | Örnek Olaylar | Anlatım, Tartışma |
13 | Örnek Olaylar | Anlatım, Tartışma |
14 | Örnek Olaylar | Anlatım, Tartışma |
15 | Örnek Olaylar | Anlatım, Tartışma |
16 | Son Sınav |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | Tıkanmak ya da Tık Almak | Mestçi, Aytaç. Bamm Yayınları 2008 | Referans |
2 | İletişim Etiği: Sorunlar ve Sorumluluklar | Uzun, Ruhdan. 2007 Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Basımevi | Referans |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | 0.4 | 1 | 1. Ara Sınav |
2 | 0.6 | 5 | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | E- halkla ilişkiler kavramını tanımlayabilir. | 1͵2͵5͵6͵8͵9͵12 | 1͵2 |
2 | E- halkla ilişkiler ilgili temel kavramlara hakim olur. | 1͵2͵5͵6͵8͵9͵12 | 1͵2 |
3 | E- halkla ilişkilerin kuramsal çerçevesine hakim olur. | 1͵2͵3͵5͵6͵8͵9͵12 | 1͵2 |
4 | E- halkla ilişkiler modellerini bilir. | 1͵2͵5͵6͵8͵9͵12 | 1͵2 |
5 | E- halkla ilişkilerin halkla ilişkiler açısından işlevlerini tanımlayabilir. | 1͵2͵3͵5͵6͵8͵9͵12 | 1͵2 |
6 | E- halkla ilişkilerin kurumsal önemini tanımlayabilir. | 1͵2͵3͵6͵8͵9͵11͵12 | 1͵2 |
7 | E-halkla ilişkiler organizasyonları planlayabilir. | 1͵2͵5͵6͵8͵9͵11͵12 | 1͵2 |
8 | E- halkla ilişkilerin ağ toplumları ile ilişkisine hakim olur. | 1͵2͵3͵4͵5͵6͵8͵9͵11͵12 | 1͵2 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
0 | Ders Süresi | 14 | 2 | 28 |
1 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 3 | 42 |
2 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
3 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 5 | 5 | 25 |
4 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
5 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
6 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 1 | 1 |
7 | Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
8 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
9 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
10 | Ara Proje | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
12 | Son Proje | 1 | 0 | 0 |
13 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 2 | 2 |
15 | Son Sınav | 1 | 1 | 1 |
100 |