Ders Bilgileri
DEVELOPMENT OF READING AND WRITING SKILLS II | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kodu | Dönemi | Teori | Uygulama | Ulusal Kredisi | AKTS Kredisi | |
Saat / Hafta | ||||||
YDI108 | Bahar | 3 | 0 | 3 | 3 |
Ön Koşulu Olan Ders( ler ) | |
Dili | tr |
Türü | Seçmeli |
Seviyesi | Lisans |
Öğretim Elemanı( ları ) | Okt. Edge Bahar |
Öğretim Sistemi | Yüz Yüze |
Önerilen Hususlar | |
Staj Durumu | Yok |
Amacı | İngilizce okuduğunu anlama becerilerin geliştirilmesi İngilizce yazma becerilerin geliştirilmesi İngilizce duyduğunu anlama becerilerin geliştirilmesi İngilizce konuşma becerilerin geliştirilmesi İngilizce çeviri yapma becerilerin geliştirilmesi |
İçeriği | İngilizce okuma, yazma, dinleme, konuşma, çeviri yapma. |
Dersin Öğrenim Çıktıları
# | Öğrenim Çıktıları |
---|---|
1 | LO-1. understand the reading texts |
2 | LO-2. write articles in English |
3 | LO-3. understand what they hear |
4 | LO-4. speak English in the class |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
# | Konular | Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
---|---|---|
1 | The Terracotta Army | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
2 | Museums | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
3 | Writing an evaluation essay | Tartışma, Yazma |
4 | Feats of engineering | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
5 | Islands in the sun | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
6 | Creating sources (1) | Tartışma, Yazma |
7 | Ara sınav | Ölçme ve değerlendirme |
8 | The Olympic Games | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
9 | Creating sources (2) | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
10 | A permanent site for the Olympics | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
11 | Work | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
12 | Trends in education | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
13 | Population trends | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
14 | Communication technology | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
15 | Giving a presentation | Okuma, Tartışma, Konuşma, Çeviri |
16 | Son Sınav | Ölçme ve değerlendirme |
Resources
# | Malzeme / Kaynak Adı | Kaynak Hakkında Bilgi | Referans / Önerilen Kaynak |
---|---|---|---|
1 | S. Philpot and L.Curnick, Academic Skills, Level 3, Oxford, USA. | ||
2 |
Ölçme ve Değerlendirme Sistemi
# | Ağırlık | Çalışma Türü | Çalışma Adı |
---|---|---|---|
1 | 0.4 | 1 | 1. Ara Sınav |
2 | 0.6 | 5 | Son Sınav |
Dersin Öğrenim Çıktıları ve Program Yeterlilikleri ile İlişkileri
# | Öğrenim Çıktıları | Program Çıktıları | Ölçme ve Değerlendirme |
---|---|---|---|
1 | LO-1. understand the reading texts | 8 | 1͵2 |
2 | LO-2. write articles in English | 8 | 1 |
3 | LO-3. understand what they hear | 8 | 1͵2 |
4 | LO-4. speak English in the class | 8 | 1͵2 |
Not: Ölçme ve Değerlendirme sütununda belirtilen sayılar, bir üstte bulunan Ölçme ve Değerlerndirme Sistemi başlıklı tabloda belirtilen çalışmaları işaret etmektedir.
İş Yükü Detayları
# | Etkinlik | Adet | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|---|
0 | Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
1 | Sınıf Dışı Ders Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 3 | 42 |
2 | Sunum ve Seminer Hazırlama | 0 | 0 | 0 |
3 | İnternette tarama, kütüphane ve arşiv çalışması | 0 | 0 | 0 |
4 | Belge/Bilgi listeleri oluşturma | 0 | 0 | 0 |
5 | Atölye | 0 | 0 | 0 |
6 | Ara Sınav için Hazırlık | 1 | 0 | 0 |
7 | Ara Sınav | 1 | 4 | 4 |
8 | Kısa Sınav | 0 | 0 | 0 |
9 | Ödev | 0 | 0 | 0 |
10 | Ara Proje | 0 | 0 | 0 |
11 | Ara Uygulama | 0 | 0 | 0 |
12 | Son Proje | 1 | 0 | 0 |
13 | Son Uygulama | 0 | 0 | 0 |
14 | Son Sınav için Hazırlık | 1 | 8 | 8 |
15 | Son Sınav | 1 | 2 | 2 |
98 |